tisdag 31 januari 2012

Den 31 Maj

flyttar vi in i vår bostadsrätt i stan. Som vi längtar!
Nu funderar jag mycket på inredning och inser samtidigt att det finns miljoner möjligheter! Hur ska man kunna välja?

Min stil är lite lagerlokal möter urban modernism, möter romantik och spetsar. Fattar ni?
Jag älskar rena linjer och minimalism. Salt vs sött. Gammalt och nytt i samma härliga mix. Här nedan kommer några exempel på vad jag gillar samt den fondtapet som Agnes ska få i sitt rum! Mycket färg vill vi ha!


Agnes framtida fondvägg!

Vackra tavlor från erinashley.com






Fåtölj från Thehome.se

3 kommentarer:

  1. Älskar tapeten. Jättefin. Var har du hittat den? Jag gillar Ferm livings barntapeter. Särskilt den med tåget. Har du sett den?

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den fin!! Har inte sett ferm livings barntapeter men ska definitivt kolla in =)

    SvaraRadera
  3. Den där fondtapeten var verkligen superfin! :D

    SvaraRadera