torsdag 23 februari 2012

I can see

Idag förändrades mitt liv.
Jag skaffade linser.

Helt plötsligt kan jag se igen, på riktigt! Min närsynthet har förvandlats till något som liknar en perfekt syn. När jag fick sätta i linserna hos optikern var det som att en helt ny värld öppnades. Jag kunde se vad det stod på skyltar på andra sidan gatan.
Den minsta texten var åter tillgänglig. Kände en enorm tillhörighet med er andra med bra syn. Nu är jag en av er. Himlen är nu lite blåare, gräset grönare och konturer skarpare. Vilken vacker värld vi lever i, så färgglad och fin!

Åt en god lunch för att fira ,med Agnes och Maja på ThaiVillage. Sen inhandlades det LEGO till lilla damen. Hon är supernöjd kan tilläggas. Har byggt LEGO hela eftermiddagen....

Nu äter vi semlor här hemma. Snart ska vi lägga Agnes och kika på Filip & Fredriks nya program. God kväll i stugan!

1 kommentar:

  1. Naaaajs!!! Blir nästa steg laser pew pew in the eye kanske? Stoffe är supernöjd!! <3

    SvaraRadera