måndag 13 februari 2012

RS

Nu undrar ni vad jag menar med dessa två initialer. Kanske tror ni att jag glömt skriva ett O emellan R och S. Att det skulle varit ROS så här i alla hjärtans dag-tider.
Glöm det. Här hemma härjar RS-viruset. Den lilla elakingen.
Agnes har varit förkyld konstant (sedan dagisstart) i 2 veckor nu, mer eller mindre. Hon har ingen feber och är inte särskilt allmänpåverkad; äter och dricker i princip som vanligt.
Det är hostan som är det största problemet. Nätterna har varit tuffa för alla i familjen, särskilt för Agnes som knappt sover något. Har fått en läkartid till imorgon förmiddag.

Tror att jag också fått mig en släng av det där viruset, känner mig hängig.
Precis vad man behöver mitt i långledigheten.

Usch vilket negativt inlägg. Nu går jag och drar nåt gammalt över mig ett tag.

2 kommentarer: